مرکز خرید تایکو هوی

معرفی و تصاویر

مرکز خرید Taikoo Hui Guangzhou با مساحتی حدود ۱۳۸ هزار مترمربع، بیش از ۱۹۰ برند مشهور را در خود جای داده است. این مرکز خرید از برترین بوتیک‌های جهانی، برندهای مد محلی و بین‌المللی، لوازم خانگی و محصولات سبک زندگی گرفته تا رستوران‌های با غذاخوری عالی، با حدود ۱۵۰ برند را در بر گرفته است.

 

تاریخچه مرکز خرید تایکو هوی

در سال 2002، Swire Properties و Guangzhou Daily قراردادی به مبلغ 4 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای توسعه و ساخت یک مجتمع چند منظوره به نام “Taikoo Hui – Guangzhou Daily Group Cultural Plaza” امضا کردند. در سال 2004، Swire Properties یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک اصلاح شده با گروه روزانه گوانگژو امضا کرد تا سهام خود را در مجتمع تجاری و فرهنگی Taikoo Hui در گوانگژو به 97% افزایش دهد.

 

درباره طراحی تایکو هوی – یک طراحی کارآمد

Taikoo Hui Guangzhou دارای دو ویژگی منحصر به فرد معماری است: دهلیز بیضی شکل و راهروی شیشه ای که از طبقه بالای مرکز خرید عبور می‌کند. پله‌های برقی به‌طور استراتژیک در مکان‌هایی در سرتاسر قرار داده شده‌اند تا موقعیت برتر مغازه‌های موجود را برای مهمانان فراهم کنند. این جریان عابران پیاده را به هر گوشه‌ای از Taikoo Hui Guangzhou هدایت می‌کند. متریال به کاربرده شده در طراحی داخلی شامل روکش چوبی قهوه ای تیره، نرده‌های چوبی جامد و سنگ آهک کهربایی از اورشلیم است.

 

طراحی بی‌نظیر فضا در مقیاس بزرگ

مکعب‌های شیشه‌ای غول پیکری که در ورودی‌های شرقی، جنوبی و غربی قرار گرفته‌اند، نور را با طراحی شفاف خود عبور می‌دهند و هنگام ورود مهمانان به مرکز خرید، منظره‌ای خیره‌کننده و بی‌نهایت زیبا را ایجاد می‌کنند. محاسبات مکانیکی دقیق و انتخاب دقیق مواد تضمین می‌کند که قاب اطراف هر مکعب شیشه‌ای می‌تواند کل وزن خود را تحمل کند.

 

استفاده از نور

نورگیرهای متعدد بیضی شکل به نور طبیعی اجازه می‌دهند تا از هر طبقه عبور کند و محیطی روشن و باز حتی در طبقات زیرزمینی (سطوح M و MU) ایجاد کند. طراحی نور مصنوعی داخلی نیز توسط Taikoo Hui Guangzhou به خوبی اندیشیده شده است: برای روشن کردن مناطقی که نور طبیعی نمی‌تواند به آن برسد، نورپردازی داخلی اصلی در اینجا دارای رنگ زرد گرم است، در حالی که کانال‌های درخشان از نورهای کوچک و ستاره مانند ساخته شده است.

 

 

www.taikoohui.com

(86 20) 3815 1388

مشخصات

موقعیت جغرافیایی

فاصله تا مراکز نزدیک
آدرس :

China, Guangdong Province, Guangzhou, Tianhe District, 天河路383号 邮政编码: 510620