کرایه تلفن همراه در کشور چین

از آنجا که سرویس رومینگ جهانی بسیار گران قیمت بوده و بسیاری از تلفن‌های همراه در کشور چین، غیر قابل استفاده می‌شوند، آژانس‌های مسافرتی تلفن‌های همراهی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند تا مسافران با قیمتی بسیار کم از خدمات رومینگ استفاده کنند. این تلفن‌های همراه بسیار با کیفیت بوده و سیگنال قوی دارند […]

از آنجا که سرویس رومینگ جهانی بسیار گران قیمت بوده و بسیاری از تلفن‌های همراه در کشور چین، غیر قابل استفاده می‌شوند، آژانس‌های مسافرتی تلفن‌های همراهی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند تا مسافران با قیمتی بسیار کم از خدمات رومینگ استفاده کنند. این تلفن‌های همراه بسیار با کیفیت بوده و سیگنال قوی دارند که باعث می‌شود به راحتی و با کیفیتی عالی با اقوام و دوستان خود از راه دور ارتباط بر قرار نمایید. نرخ کرایه تلفن همراه در کشور چین برای تماس‌های داخلی و سایر کشورها متفاوت است. برای اطلاع از نرخ کرایه تلفن همراه در کشور چین با ما همراه باشید.

نرخ کرایه تلفن همراه در کشور چین

  • تلفن های معمولی:          $۱۰۰$۱٫۰۰ در روز
  • تماس های داخلی:         @child.29 در دقیقه
  • تماس با کانادا و آمریکا:  @child.59 در دقیقه
  • تماس با سایر کشورها:   @child.89 در دقیقه

روش رزرو تلفن همراه در چین

وقتی از طریق سایت آژانس اقدام به رزرو تلفن همراه کرایه‌ای می‌کنید، باید حدود $۱۰۰٫۰۰ ودیعه بگذارید. حتما قبل از تحویل گوشی تلفن، سالم بودن خود گوشی، آداپتور، باتری و … را بررسی نمایید. گوشی تلفن باید همان طور که تحویل گرفته شده، تحویل شود در این صورت، مبلغ ودیعه به مشتری باز گردانده خواهد شد.

لغو رزو تلفن همراه در چین

در صورت لغو رزرویشن، مبلغ $ ۱۰٫۰۰ از ودیعه کسر می‌شود.

قوانین مربوط به تحویل دادن تلفن همراه پس از بازگشت از چین

هر گونه تجهیزات که ظرف مدت ۵ روز از تاریخ شروع باز گردانده نشوند، مفقود در نظر گرفته شده و اعمال قانون خواهد شد.

وسایل آسیب دیده و مفقود شده

همه اجناس امانت گرفته شده پس از بازگشت به طور کامل بررسی می‌شوند. هر گونه آسیب دیدگی و یا مفقود شدن کالا باید خیلی زود گزارش داده شود. اگر بعد از بازگشت، کالا دچار نقص شده یا مفقود شود، مسئولیتی بر عهده مشتری نخواهد بود.

جایگزینی تلفن همراه با تلفن همراه دیگر در چین

به ازای هر کالا می‌توان با پرداخت هزینه مازادی به ارزش $۱۰۰٫۰۰ آیتم مشابه یا همان مدل تلفن همراه را جایگزین نمود.

گردآوری شده در تحریه نیل گشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *