// خدمات پزشکی در کشور چین - نیل گشت

خدمات پزشکی در کشور چین

چین ، کشوری امن و مقصدی مناسب برای سفر است و مردمی مهمان‌نواز و خون گرم دارد. با این حال، همیشه احتمال وقوع حوادث غیر مترقبه وجود دارد پس بهتر است تا حد امکان آماده رویارویی با این حوادث باشید. هم زمان با رونق اقتصادی در کشور چین، خدمات پزشکی در این کشور رشد چشم‌گیری […]

چین ، کشوری امن و مقصدی مناسب برای سفر است و مردمی مهمان‌نواز و خون گرم دارد. با این حال، همیشه احتمال وقوع حوادث غیر مترقبه وجود دارد پس بهتر است تا حد امکان آماده رویارویی با این حوادث باشید. هم زمان با رونق اقتصادی در کشور چین، خدمات پزشکی در این کشور رشد چشم‌گیری داشته است. به طور کلی، خدمات پزشکی در کشور چین از جمله: پکن ،شانگهای و هنگ کنگ بسیار بهتر و پیشرفته‌تر از مناطق روستایی و حاشیه شهرهاست. در شهرهای توسعه یافته، پزشکان مجرب، اقلام دارویی و پزشکی متنوع و امکانات زیادی در دسترس مردم است اما در روستاها و دهکده‌ها خبری از این امکانات نیست.

خدمات پزشکی در چین

هم زمان با رونق اقتصادی در کشور چین، خدمات پزشکی در این کشور رشد چشم‌گیری داشته است. به طور کلی، خدمات پزشکی، در بسیاری از شهرهای کشور چین از جمله: پکن ،شانگهای و هنگ کنگ بسیار بهتر و پیشرفته‌تر از مناطق روستایی و حاشیه شهرهاست. در شهرهای توسعه یافته، پزشکان مجرب، اقلام دارویی و پزشکی متنوع و امکانات زیادی در دسترس مردم است اما در روستاها و دهکده‌ها خبری از این امکانات نیست.

راهنمایان بسیاری از آژانس‌های مسافرتی در زمینه کمک‌های اولیه و خدمات پزشکی ضروری، به خوبی آموزش می‌بینند و در صورت نیاز به کمک مسافران می‌شتابند. اگر در طول سفر هرگونه مشکلی احساس کردید، کافی است به آن‌ها اطلاع دهید و از خود آن‌ها و یا دکتر درخواست کمک کنید و یا در صورت نیاز به بیمارستان منتقل شوید. در مواقع ضروری نیز، با شماره تلفن ۱۲۰ تماس بگیرید.

در اکثر رستوران‌ها و هتل های بزرگ چین، خدمات پزشکی و کمک‌های اولیه موجود است. به علاوه، این خدمات نسبت به خدمات مشابه خود در کشورهای غربی، هزینه بسیار کمتری را شامل می‌شوند. قبل از سفر، داروهای پرمصرف از جمله داروی سرماخوردگی و آنفولانزا و داروی ضد اسهال را در کیف خود بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.