شهر باستانی Huangyao ، گشتی در اطراف گویلین

معرفی و تصاویر

شهر باستانی Huangyao در Guangxi، بخش Zhaoping و در فاصله ۲۰۰ کیلومتری گویلین قرار دارد. در این شهر ۱۰۴۲ ساله که مساحتی حدود ۱ کیلومتر مربع دارد، مجموعه‌ای از آثار باستانی حفظ و نگهداری می‌شوند. فرم زمین شناسی این شهر باستانی نوعی karst می باشد و در آن ۸ گردشگاه باستانی سنگ فرش شده با سنگ مرمر و همچنین خانه‌های مسکونی عجیب به سبک ساختمان‌های سلسله های مینگ و چینگ را خواهید دید. در شهر باستانی Huangyao بیش از ۲۰معبد، ۱۰ خانه، سالن های اجتماعات و پله‌های قدیمی وجود دارند.

تاریخچه شهر باستانی Huangyao

شهر باستانی Huangyao در گذشته به محل تجارت و کسب و کار مشهور بوده؛ بنابراین خانه‌های کنونی این شهر در گذشته فروشگاه و مغازه بوده‌اند. دوران سلسله چینگ (۱۶۳۶-۱۹۱۲)، اوج شکوفایی اقتصادی این شهر بوده به طوری‌که بیش از ۳۰۰ هزار تاجر و بازرگان در این شهر حضور داشته‌اند که امروزه به ۳۰۰۰ نفر و دو خانواده اصلی به نام های Huang و Yao تقلیل یاقته‌‌اند. شهر Huangyao به عنوان یک شهر باستانی- فرهنگی، محلی برای تجربه سبک زندگی محلی و لذت بردن از تماشای ساختمان‌های نفیس و کهن این دیار است. گردشگران در این شهر با گشت‌وگذار درهر کوی و برزن، آثار ارزشمند و نفیسی را خواهند یافت.

کوهستان نزدیک شهر Huangyao نمایی ۳۶۰ درجه و بسیار زیبا از مناظر اطراف شهر را به شما نماییش خواهد داد و کودکان محلی نیز مشتاقانه برای راهنمایی گردشگران آماده هستند.

بهترین زمان بازدید از شهر باستانی Huangyao از ماه سپتامبر الی نوامبر است که هوا معتدل بوده و انواع سبزیجات و میوه‌های تازه و خوشمزه در دسترس هستند.

https://www.nilgasht.ir/%d8%b4%db%8c%d9%86%d8%aa%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d9%86%da%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%86%db%8c%d9%86/

اگر قصد بازدید از این شهر باستانی را دارید:

  • ساعات بازدید: تمام طول روز
  • زمان فروش بلیط: ۷:۳۰ – ۱۷:۳۰
  • مسیر: در ایستگاه اتوبوس گویلین سوار اتوبوس شده و به شهر باستانی بروید. اولین اتوبوس این خط راس ساعت ۹ حرکت می‌کند.

گردآوری شده در تحریریه نیل گشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *