نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین WEE

  • مدت اقامت از ۱ روزه
  • شروع قیمت از ۱ تومان

شهرهای مورد بازدید

کشورهای مورد بازدید

جزئیات تور

درباره تور

مقدمه ای بر نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی چین

در کنار رشد و پیشرفت اقتصادی و توسعه شهری در چین، صنعت آسانسور نیز روند رو به رشد و پررونقی را در بازار چین تجربه می‌کند. در چنین شرایطی نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و پله‌برقی چین World Elevator & Escalator Expo در شانگهای برگزار می‌شود. این نمایشگاه نخستین بار در سال ۱۹۹۶ برگزار شد و پس‌ازآن تا به امروز به‌صورت پیوسته ۲۲ سال است که در شهرهایی مثل پکن، شانگهای، لانگ فانگ و گوانجو در حال برگزاری است. این نمایشگاه به لطف تولیدکنندگان چینی و خارجی، بازدیدکننده‌ها و شرکت‌های اقتصادی است که به این جایگاه قدرتمندی در صنعت آسانسور دست‌یافته است.

 

نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین WEE در یک نگاه

  • نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین نمایشگاهی تجاری است که هردو سال یک‌بار برگزار می‌شود.
  • شرکت کننده ها: بازدیدکنندگان تخصصی و عموم مردم
  • هزینه شرکت در نمایشگاه: رایگان
  • نخستین سال برگزاری: ۱۹۹۶
  • مکان برگزاری: مرکز ملی نمایشگاهی و کنوانسیون شانگهای در چین
  • شهر برگزاری: شانگهای چین
  • متمرکز بر نوآوری های تکنولوژیکی، کاربرد و ایمنی آسانسور
  • بیش از ۱۲۰۰۰۰ نفر شرکت‌کننده
  • بیش از ۱۲۰۰ شرکت به‌عنوان غرفه دار
  • ۱۳۵۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی

 

شرکت کنندگان نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و پله برقی چین پایگاهی است برای تبادل و همکاری شرکت‌های فعال دنیا در عرصه صنایع آسانسور، تجهیزات و فناوری وابسته به آسانسور و پله‌برقی و فرصتی است برای نشان دادن تکامل و نوآوری در صنعت آسانسور و پله‌برقی که هر دو سال یک‌بار شرکت‌های بزرگ و کوچک داخلی و خارجی را به مرکز ملی نمایشگاهی و کنوانسیون (NECC) شانگهای چین می‌کشاند. دوره‌های قبلی این دوسالانه با بیش از ۱۲۰۰ غرفه دار و ۱۲۰ هزار نفر بازدیدکننده از خود چین، آلمان، ایالات‌متحده آمریکا، ژاپن، ایتالیا، کره جنوبی، ترکیه، هند و سنگاپور و . . . برگزار شد.

 

بزرگترین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی در دنیا

نمایشگاه آسانسور و پله‌ برقی چین (WEE) بزرگ‌ترین نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی، و تجهیزات مربوط به آسانسور در دنیا به شمار می‌آید که تمام منابع مربوط به این صنعت را در یک مکان در معرض دید بازدیدکننده‌ها و مشتریان داخلی و خارجی می‌گذارد. درواقع این نمایشگاه فرصتی برای تولیدکننده‌های صنعت تجهیزات آسانسور و پله‌برقی فراهم می‌آورد تا آخرین محصولات خود را معرفی کنند، تبادلات و همکاری‌های دوجانبه داشته باشند و بتوانند در کنار تقویت برند خود به سود حداکثری دست پیدا کنند. این نمایشگاه بین‌المللی درواقع فعالان صنعت آسانسور دنیا را به هم نزدیک‌تر کرده است و از همین طریق روی استراتژی‌های جهانی صنعت آسانسور چین تاثیر گذاشته است. ضمن اینکه شرکت‌های بزرگ و کوچک فعال در زمینه آسانسور و پله‌برقی و تجهیزات وابسته این امکان را یافته تا فناوری‌های قابل‌معاوضه‌شان را به رخ دنیا بکشند. به‌این‌ترتیب نه‌تنها اقتصاد داخلی چین بلکه اقتصاد بازارهای خارجی نیز رونق پیدا می‌کند.

بر اساس آمار رسمی منتشرشده، نمایشگاه صنعت آسانسور و پله‌برقی چین با فضایی به وسعت ۱۳۵۰۰۰ مترمربع حدود ۱۳۰۰ شرکت و بنگاه سرمایه‌گذاری را جذب خودکرده است و توانسته طی سال‌های اخیر به اوج و شکوفایی برسد. طی دوره ۴ روزه برگزاری این نمایشگاه مجموعا ۱۲۱۰۰۰ نفر بازدیدکننده از سراسر دنیا به شانگهای می‌آیند تا در این رویداد بزرگ صنعت آسانسور و پله‌برقی دنیا شرکت کنند. WEE همچنین میزبان بیش از ۲۰ کشور بزرگ و کوچک دنیا است. شرکت‌های داخلی و خارجی در غرفه‌های اختصاصی، محصولات و فناوری‌های جدید، انواع فعالیت‌های سازمان‌یافته را به نمایش می‌گذارند و در کنار بخش اصلی در بخش جنبی نمایشگاه رویدادهای سرگرم‌کننده‌ای برگزار می‌شوند. نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی چین روی نوآوری‌های تکنولوژی، کاربرد و امنیت آسانسور متمرکز می‌شود.

 

دسته بندی محصولات نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

نمایشگاه بین‌المللی WEE چین مکانی است جهت عرضه تولیدات و راهکارهای برجسته و جالب‌توجه درباره آسانسور، پله‌برقی، تجهیزات آسانسور و صنعت آسانسور.

  • آسانسور، پله‌برقی، پیاده‌رو اتوماتیک و تجهیزات مرتبط
  • قطعات و لوازم جانبی
  • تجهیزات پارکینگ و تجهیزات مربوطه

 

شرایط حضور در نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

همانند بیشتر نمایشگاه‌های تجاری که در چین برگزار می‌شوند WEE نیز تنها پذیرای بازدیدکنندگانی است که در عرصه تجارت فعالیت می‌کنند. هزینه بازدید از نمایشگاه برای بازدیدکنندگان رایگان است و شرکت‌کننده‌ها باید پیش از برگزاری نمایشگاه از طریق وب‌سایت رسمی نمایشگاه آسانسور و پله برقی به آدرس http://en.elevator-expo.com اقدام به درخواست و ثبت‌نام آنلاین کنند. غرفه داران نیز بسته به مساحت غرفه و امکاناتی که اجاره می‌کنند باید هزینه‌های متفاوتی بپردازند. با توجه به اینکه شانگهای ازجمله شهرهای شلوغ و نمایشگاهی چین به شمار می‌آید، توصیه می‌کنیم که حتما پیش از نمایشگاه درباره اقامتتان تصمیم‌گیری کنید. خود وب‌سایت نمایشگاه هتل‌هایی باقیمت مناسب و اقتصادی برای شرکت‌کننده‌ها رزرو می‌کند. مراحل پیش ثبت‌نام به‌صورت آنلاین از طریق خود وب‌سایت رسمی نمایشگاه انجام می‌شود که شرکت‌کننده‌ها و غرفه داران باید پیش از هر کاری اقدام به انجام ثبت‌نام در سایت نمایشگاه کنند. برای گرفتن ویزای توریستی به چین بهتر است یک ماه پیش از زمان برگزاری نمایشگاه اقدام به درخواست ویزا کنید. مدارک موردنیاز برای ویزای توریستی به چین:

  • اصل پاسپورت معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ ورود
  • ۱ قطعه عکس جدید رنگی ۶×۴ با زمینه سفید
  • گواهی تمکن مالی با حداقل موجودی ۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

 

چطور به محل برگزاری نمایشگاه برویم؟

نمایشگاه جهانی آسانسور و پله‌برقی چین (WEE) هردو سال یک‌بار در مرکز ملی نمایشگاهی و کنوانسیون شانگهای در یینگ گانگ دانگ لو شانگهای برگزار می‌شود. مرکز نمایشگاهی چین با مساحت ۱٫۴۷ میلیون مترمربعی بزرگ‌ترین مجموعه نمایشگاهی دنیا به شمار می‌رود که ۱٫۲۷ میلیون مترمربع آن در ارتفاع بالاتر از زمین‌ساخته شده است. این مجموعه ۵۰۰۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی مشتمل بر ۴۰۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی داخلی و ۱۰۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی خارجی دارد. مرکز نمایشگاهی و کنوانسیون ملی شانگهای که در جاده Yinggang شرقی ۱۶۸ در شانگهای واقع شده است از طریق مترو و خودرو شخصی قابل‌دسترسی است. برای رفتن به مرکز نمایشگاهی چین خط ۲ ایستگاه Xujing شرقی شما را مستقیم به محل برگزاری نمایشگاه می‌رساند. در اطراف نمایشگاه پارکینگ برای خودروهای شخصی در نظر گرفته‌شده است.