بهترین زمان سفر به گوانجو

شهر گوانجو آب و هوای نیمه گرمسیری دارد، بنابراین بهتر است در فصل‌های گرم سال به این شهر سفر نکنید. در این مقاله شما را با دو بازه زمانی که بهترین زمان سفر به گوانجو محسوب می‌شوند آشنا خواهیم کرد.

شهر گوانجو که در جنوب چین واقع شده، دارای آب و هوایی نیمه گرمسیری است و دمای متوسط آن حدود ۲۱ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. این آب و هوای دلپذیر، شهر گوانگجو را به یکی از بهترین نقاط گردشگری ۴ فصل در جهان تبدیل کرده است. برای اینکه بدانید بهترین زمان سفر به گوانجو کدام است، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بهترین زمان سفر به گوانجو

بهتر است بدانید که در برخی از ماه‌های سال به دلیل تغییرات آب و هوا، سفر به گوانجو گزینه مناسبی نیست. اما از آنجایی که نمایشگاه گوانجو هر سال در دو زمان و بین ۱۵ آوریل تا ۵ می (۲۷ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت) و همچنین ۱۵ اکتبر تا ۴ نوامبر (۲۳ مهر تا ۱۳ آبان) برگزار می‌شود، این دو بازه زمانی بهترین زمان سفر به گوانجو به حساب می‌آیند.

گوانجو پیش بینی آب و هوا در ۵ روز آینده

بهترین زمان سفر به گوانجو

تفاوت بهار و تابستان برای سفر به گوانجو چین

بهار شهر گوانگژو بارانی است و بالاترین میزان بارش در آن در ماه‌های فروردین و اردیبهشت خواهد بود؛ بنابراین اگر قصد سفر در این بازه زمانی را دارید حتما با خود چتر ببرید. از طرفی تابستان‌های گوانگجو بسیار گرم و سوزان هستند و دمای هوا بین ۲۵ تا ۳۶ درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود. نکته ناخوشایند سفر در فصل تابستان، گردبادهای مکرر کانتونی است، پس اگر قصد دارید در تابستان به این شهر سفر کنید بازهم توصیه می‌شود که با خود چتر ببرید.

البته بد نیست بدانید که مزیت سفر در تابستان، لذت بردن از تفریحات آبی متنوع و هیجان‌انگیزی است که در بهشت چایم لانگ شهر گوانجو قرار دارند.

در نهایت پاییز و زمستان نیز بهترین زمان برای سفر به گوانگجو به شمار می‌آیند. نکته قابل توجه این که هنگام زمستان که اغلب شهرها پوشیده از برف و یخ هستند، شهر گوانگژو غرق در گل و شکوفه است و سفر در این فصل تجربه‌ای تکرارنشدنی برای هر بیینده به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *