// نقشه های مهم شهر هانگژو چین - نیل گشت

نقشه های مهم شهر هانگژو چین

همیشه هنگام سفر به شهرهایی که برای اولین بار در آنها حضور پیدا می کنید، مهمترین دغدغه شما این است که بتوانید بدون اتلاف وقت در شهر رفت و آمد کنید. در اینجا مجموعه، نقشه های شهر هانگژو (هانگزو) به اختصار آورده شده تا با استفاده از آن‌ها در هنگام سفر به راحتی مسیر و […]

همیشه هنگام سفر به شهرهایی که برای اولین بار در آنها حضور پیدا می کنید، مهمترین دغدغه شما این است که بتوانید بدون اتلاف وقت در شهر رفت و آمد کنید. در اینجا مجموعه، نقشه های شهر هانگژو (هانگزو) به اختصار آورده شده تا با استفاده از آن‌ها در هنگام سفر به راحتی مسیر و مقصد خود را پیدا کنید.

نقشه شهر هانگژو

در این نقشه می توانید موقعیت جغرافیایی شهر هانگژو را در کشور چین ببینید.

نقشه جاذبه های گردشگری

نقشه توریسی به شما کمک می کند تا مکان دقیق جاذبه های گردشگری شهر هانگژو را بیابید و مسیر دسترسی به آن را بررسی کنید.

نقشه توریستی شهر هانگژو

شما می توانید موقعیت مهمترین مکان های دیدنی شهر هانگژو را در این نقشه پیدا کنید.

نقشه مترو شهر هانگژو

اگر برای رفت و آمد در سطح شهر هانگژو انتخاب شما این است که از مترو استفاده کنید، این نقشه حتما به شما کمک خوتهد کرد تا این کار را به سادگی انجام دهید.

مسیر حمل و نقل شهر هانگژو

برای اینکه هنگام  عبور و مرور در شهر دچار سردرگمی نشوید، بهتر است این نقشه را ببینید. نقشه شریان های اصلی و خیابان های شهر هانگژو را در این نقشه می توانید ببینید.

نقشه دریاچه west و محیط مجاور آن

موقعیت دریاچه West و محیط اطراف آن را می توانید در این نقشه بررسی کنید. این دریاچه یکی دیدنی ترین مکان هایی است که می توانید در شهر هانگژو ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.