// بهترین زمان سفر به شهر هانگژو چین - نیل گشت

بهترین زمان سفر به شهر هانگژو چین

اگر قصد سفر به هانگژو چین را دارید و میخواهید بدانید که بهترین زمان سفر به هانگژو چه زمانی است بهتر است بعد از مطالعه نکات کلیدی زیر، برنامه زمانی سفر خود را قطعی کنید. کدام فصل سال بهترین زمان سفر به هانگژو است؟ فصل بهار برای سفر به هانگژو بهترین زمان سفر به شهر […]

اگر قصد سفر به هانگژو چین را دارید و میخواهید بدانید که بهترین زمان سفر به هانگژو چه زمانی است بهتر است بعد از مطالعه نکات کلیدی زیر، برنامه زمانی سفر خود را قطعی کنید.

کدام فصل سال بهترین زمان سفر به هانگژو است؟

فصل بهار برای سفر به هانگژو

بهترین زمان سفر به شهر هانگژو فصل بهار است. آب و هوای شهر هانگژو، گرمسیری و مرطوب است و میانگین دمای هوا حدود ۱۶٫۵ درجه سانتی‌گراد می‌باشد؛ بنابراین می‌توان شهر هانگژو را به عنوان مقصدی چهار فصل در نظر گرفت. در فصل بهار هوای این منطقه گرم است و معمولا باد ملایمی می‌وزد. اگر در این فصل به هانگژو سفر کنید فرصت تماشای گل‌های پامچال و دیگر گل‌های اطراف گذرگاه Su Di راخواهید داشت. همچنین اگر خوش شانس باشید می‌توانید شاهد یکی از زیباترین مناظر طبیعی جهان، یعنی سپیده دم گذرگاه Su باشید. فصل بهار همچنین زمان برداشت محصولات کشاورزی است و مسافران می‌توانند از تماشای مزارع طلایی منطقه لذت ببرند.

فصل تابستان در هانگژو

تابستان هانگژو گرم اما مرطوب است. از اوایل ماه ژوئن تا اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر، گل‌های نیلوفر آبی شکوفه می‌دهند. این گل‌ها یادگار دوران سلسله Song هستند. حیاط منبت‌کاری شده و استخر نیلوفر بهترین نقاط گردشگری شهر هانگژو در تابستان به شمار می‌روند.

https://www.nilgasht.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%da%af%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%ac%d9%88/

فصل پاییز برای سفر به هانگژو

پاییز هانگژو سرد است. در ماه اکتبر، شکوفه‌های Osmanthus باز شده و عطر خوش آن‌هاهمه جا را فرا می‌گیرد.

رودخانه و خلیج Qingtang که در این شهر قرار دارند نیز لقب بزرگ‌ترین حفره جزر و مدی جهان را از آن خود کرده‌اند و همین نقطه به یکی از جاذبه‌های گردشگری محل تبدیل شده است.

https://www.nilgasht.ir/%d8%b3%d9%88%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%87%d8%a7%d9%86%da%af%da%98%d9%88/

فصل زمستان در هانگژو

زمستان هانگژو نیز سرد و برفی است. درختان و گل‌ها در این فصل پژمرده و بی فروغ هستند اما شکوفه‌های آلو در همین ایام باز شده و زیبایی خاصی به طبیعت می‌بخشند. از جاذبه‌های گردشگری این فصل می‌توان به برف باقی‌مانده روی پل اشاره کرد که خود یکی از زیباترین مناظر طبیعی کشور چین محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.