قلعه ویکتوریا هنگ کنگ

معرفی و تصاویر

قلعه ویکتوریا هنگ کنگ (Victoria Peak) که در نیمه غربی آن قرار دارد، با نام Mount Austin نیز شناخته می‌شود. این قلعه، بهترین نقطه برای تماشای نمایی ۳۶۰ درجه از بندرگاه زیبای ویکتویا و جزایر اطراف آن است. این محل به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و چشم‌انداز بی‌نظیر، سالانه حدود ۷ میلون گردشگر را به سوی خود جذب می‌نماید.

قلعه ویکتوریا با ارتفاع ۵۵۴ متری از سطح دریا، دارای هوایی بسیار عالی است که همین ویژگی به همراه چشم انداز فوق‌العاده، این محل را به یکی از نقاط مورد علاقه مهندسان و انبوه سازان برای ساخت ویلاهای لوکس و مجلل مسکونی تبدیل کرده است.

ویژگی منحصر به فرد قلعه ویکتوریا شهر هنگ کنگ

نمای روز و شب قلعه ویکتوریا بسیار متفاوت است و البته هر یک زیبایی خاص خود را دارند. اگر در طول روز از بالای قلعه ویکتوریا به اطراف نگاه کنید، آسمان خراش‌های متعدد و شلوغی و رفت‌وآمد خیابان‌ها را در نمایی ۳۶۰ درجه خواهید دید اما شب هنگام، در زیر نور چراغ‌های ریز و درشت و رنگارنگ، شهر هنگ کنگ و Kowloon Peninsula را خواهید دید که مانند دو مروارید درخشان، در دل بندرگاه ویکتوریا جای گرفته‌اند. بهترین زمان برای بازدید از قلعه ویکتوریا، هنگاه غروب و یا شب است، زمانی که شهر در دلفریب‌ترین و جذاب‌ترین حالت خود قرار دارد.

سوار تراموای قلعه ویکتوریا بشوید تا نمایی عالی از شهر هنگ کنگ، بندرگاه ویکتوریا، Kowloon و … داشته باشید. سفر با تراموا تنها ۷ دقیقه به طول می‌کشد اما صف سوارشدن آن به خصوص در روزهای یکشنبه بسیار طولانی است و خیلی بیشتر از این‌ها زمان می‌برد.

موقعیت و مسیر قلعه ویکتوریا هنگ کنگ

موقعیت: نیمه غربی جزیره هنگ کنگ

اگر قصد سفر به هنگ کنگ و بازدید از قلعه ویکتوریا را دارید:

می توانید در ایستگاه هنگ کنگ سوار مترو شوید و از خروجی D به ایستگاه مرکزی اتوبوس در میدان Central Exchange بروید و بعد از آن با اتوبوس شماره ۱۵، به قلعه ویکتوریا برسید. این مسیر ۳۵ دقیقه طول می‌کشد.

یا می‌توانید در ایستگاه هنگ کنگ سوار مترو شده و از خروجی F از مترو بیرون بروید. سپس با اتوبوس شماره ۱ به مقصد برسید که این مسیر تنها ۲۵ دقیقه طول می‌کشد.

مشخصات

ساعت بازدید: ۸ صبح تا ۱۱ شب
هزینه ورودی: رایگان
نحوه دسترسی: اتوبوس، مترو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *