// خیابان فانگ بنگ ، خیابانی دیدنی در شانگهای - نیل گشت

خیابان فانگ بنگ ، خیابانی دیدنی در شانگهای

معرفی و تصاویر

این خیابان که اصالتا خیابان فانگ بنگ نامیده می‌شده است، ۸۲۵ متر طول دارد و همچون یک اثر ادبی، مثل شعری زیبا در بخش قدیمی شهر شانگهای است. قبلا در این خیابان تعداد زیادی بانک، فروشگاه‌های جواهر فروشی، رستوران، تئاتر و دیگر اماکن بوده است. در انتهای این خیابان معبد چنگ هاونگ و باغ یویوآن قرار دارد. امروزه شما می توانید با مراجعه به این خیابان شاهد دیگر مراکز سرگرم کننده باشید.

ساختار خیابان فانگ بنگ شانگهای

در کنار موقعیت خاص جغرافیایی و منظره‌های زیبای این خیابان، خیابان قدیمی شانگهای یک مرکز اقتصادی بسیار مهم است. سبک و طراح معماری یادآور خیابان‌های معمولی در طول اواخر سلسله مینگ است که تاثیر فرهنگ غربی به این اماکن مشهود است. تجارت سنتی همراه با فرهنگ محلی باعث لذت بردن بیشتر هنگام خرید کردن در این خیابان می‌شود.

خیابان فانگ بنگ

معماری ساختمان ها در خیابان فانگ بنگ

خیابان گوان یی خیابان قدیمی شانگهای را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می کند. در بخش شرقی مازه‌ها و ساکنین یادآور مشخصه‌های اواخر سلسله کوئینگ و حرکت به سمت قرن ۲۱ و اواخر سلسله حاضر است. دکوراسیون موجود از انسان دلربایی می کند و تغییر مدل‌ها ترکیب اصلی ساختمان ها را حفظ کرده اند. نمای بیرونی خانه‌ها پنجره، صفحات چوبی، نرده‌ها و درهای آویزان است.

در سمت غربی خیابان قدیمی شانگهای، می‌توانید بازمانده‌هایی از سلسله کوئینگ و مینگ به همراه سبک های محلی را به نظاره بنشیند.

خیابان فانگ بنگ

معروفترین جاذبه های خیابان فانگ بنگ

برخی از اماکن معروف این خیابان همچون رستوران، قهوه خانه، فروشگاه لباس، کلینیک و… به شرح زیر است:

Tonghanchun, Laotongsheng, Wuliangcai, Qiutianbao, Old Shanghai Teahouse, Deshun Western food restaurant, Chuanfeng Deyi restaurant, Xishi soy bean curd store, Dingniangzi cloth store, Rongshun restaurant, and Boyintang, Danfeng Teahouse, clinics of famous Chinese medical doctors, ….

این خیابان قدیمی شانگهای همراه با خیابان ستاره در بخش شمالی شهر، یک چشم انداز فرهنگی و پاناروما از تجارت و کسب‌وکار در شانگهای، همراه با تلفیقی از آن با زمان را ایجاد کرده اند. خیابان فانگ بنگ شانگهای بهترین مکان برای بازگرداندن شما به اوایل دوره قرن بیستم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.