// شرکت های صنعتی شانگهای - نیل گشت

شرکت های صنعتی شانگهای

شرکت های صنعتی شانگهای: شانگهای در سالهای اخیر به قطب شهرک‌های صنعتی خلاق تبدیل شده است. گروهی از اعضاء شهرک‌های خلق همچون هنرمندان، گالری‌های هنری، شرکت‌های معماری، استودیوهای طراحی، موسسات آثار هنری و … به این شهرک‌های خلاق پیوسته‌اند. این گروه توانسته‌اند که با استفاده از بقایای ساختمان‌های فرسوده، آثار شگرف بسازند. در این مقاله […]

شرکت های صنعتی شانگهای: شانگهای در سالهای اخیر به قطب شهرک‌های صنعتی خلاق تبدیل شده است. گروهی از اعضاء شهرک‌های خلق همچون هنرمندان، گالری‌های هنری، شرکت‌های معماری، استودیوهای طراحی، موسسات آثار هنری و … به این شهرک‌های خلاق پیوسته‌اند. این گروه توانسته‌اند که با استفاده از بقایای ساختمان‌های فرسوده، آثار شگرف بسازند. در این مقاله کوتاه به معرفی برخی از شرکت های صنعتی شانگهای می‌پردازیم.

پل ۸ شانگهای

پل ۸ شانگهای در منطقه لوان واقع شده است. این پل مساحت ۱۰ هزار مترمربعی را پوشش می‌دهد. این پل از بقایای ساختمان‌های قدیمی به یک فضای خلاقانه بزرگ تبدیل شده است که ترکیبی از معماری، طراحی، هنر مد و سرگرمی را تشکیل داده است. طراحی پل ۸ بسیار منحصر بفرد است. تصویر پل از نمایی خاص شبیه عدد ۸ انگلیسی است.

شرکت های صنعتی شهر پکن

آدرس: شانگهای خیابان جیانگو ۱۰

مرکز هنرهای تجسمی

مراکز هنرهای تجسمی شانگهای که از بقایای یک کارخانه متروک به وجود آمده است، مساحتی حدود ۵۰ هزار مترمربع دارند. این فضا مرکز تجسمی شهری، قصر مجسمه‌سازی و تسهیلات حمایتی است. این فضا مظهر قدرت شهری و دوران مدرن است. مردم به این فضا مراجعه می کنند تا خود را در آثار مجسمه سازان غوطه ور کنند.

آدرس: شانگهای خیابان هوای های غربی ۵۷۰ -۵۸۸

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۱۶ سه شنبه تا یکشنبه

انبار خلاقیت شانگهای

این ساختمان شش طبقه در سال ۱۹۱۳ تأسیس شد، اما از آن تاریخ به بعد دچار تاریخچه ای فوق العاده شد. در ابتدا آن مکان به عنوان انبار چند بانک مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن شاهد وقایع جنگی و قهرمانان جنگ و خط مقدم بوده است. در سال ۱۹۹۹ مهندس معمار لیو جیدونگ این مکان را به انبار خلاقیت تبدیل کرد که محل فعالیت ده ها شرکت خلاق، استودیو طراحی ، استودیو هنری است.

شرکت های صنعتی پکن

آدرس: کرانه شمالی رودخانه سوژون ، خیابان گوانگ فو ۱۸۱

ساعات بازدید: ۱۰ تا ۱۶

باغ خلاقیت ۲۵۷۷ شانگهای

در زمان حکومت سلسله کوئینگ این فضا یک حیاط و باغ بود که پس از گذشت زمان به منطقه خلاقیت “شغل و زندگی ” تبدیل شد. این ایده بدین شکل به ذهن خلاقانه خطور کرد که افراد بتوانند همراه با کار از زندگی لذت ببرند. کارآفرینان مشهور همچونBLOG BUS YAN YOUREN ، JULONGTAI دراین مکان حضور دارند.

آدرس: شانگهای خیابان لانگ هوآ ۲۵۷۷

تلفن: ۶۴۶۸۱۲۶۴-۰۲۱

ساعات بازدید: ۹ صبح تا ۱۷

کارگاه تانگل شانگهای

این فضا منحصر بفرد به گالری های شیک، استودیوهای هنری مدرن ، کلوب های مد روز ، رستورانهای زیبا و تأترهای کوچک است. این فضا به عنوان شانگهای جدید مشهور شده است. با قدم زدن در این اماکن می توانید از ساختمانهای مدرن لذت ببرید.

آدرس: منطقه جینگان خیابان آن فنگ

دسترسی: اتوبوس خیابان جینگان ، مترو خط ۷

شانگهای ۱۹۳۳

شانگهای ۱۹۳۳ توسط یک انگلیسی تبار در سال ۱۹۳۳ طراحی شده و با ساخت و ساز یک شرکت مشهور چینی ساخته شده است. در ابتدا این فضا یک کشتارگاه بوده است اما هم اکنون به کارگاه خلاقیت بدل شده است. مردم می توانند با حضور در این فضا ساختار فرهنگی و جنبه های مدرن آن را تجربه کنند.

آدرس: منطقه هونگ کو خیابان لیانگ ۶۱۱