// شهربازی جین جیانگ - نیل گشت

شهربازی جین جیانگ

معرفی و تصاویر

هر گردشگری که به دنبال مکانی برای سرگرم شدن در چین باشد هیچ مکانی را بهتر از پارک و شهربازی جین جیانگ شانگهای نمی‌یابد. این شهربازی بسیار مدرن بازی‌های بسیار جالبی دارد، این بازی‌ها و دستگاه‌ها در هیچ مکانی از دنیا شبیه ندارد، بنابراین اشخاص میتوانند تجربه‌ای نو کسب کنند.

با وجود وسایل بازی بسیار منحصر به فرد، طراحی این شهربازی نیز بسیار خاص است،بطوری که نظیر آن در دنیا وجود ندارد. طراحی این شهربازی با تلفیقی از هنر ، سرگرمی، مناظر طبیعی برای ایجاد بهترین نوع خدمت ایجاد شده است. در کنار وسایل بازی سرگرم‌کننده نادر این شهربازی حاوی تعدادی رستوران و هتل که خدمات خاصی به گردشگران ارائه می دهد.

۱۰ جاذبه‌ گردشگری کشور چین

چرخ و فلک شهربازی جین جیانگ

ساخت و ساز این پارک به سال ۱۹۸۴ برمی گردد. این پارک با تلاش و کوشش گروه های کارگران و مهندسان با ۱۸ بخش و خدمات بسیار منحصر ایجاد شده است. با گذشت زمان و تغییر و تحولات بسیار کماکان توسعه و ارتقاء پارک جین جیانگ در حال انجام است به نحوی که از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ یک چرخ و فلک بسیار بزرگ در آن تعبیه شده است که به نوبه ی خود در دنیا بی نظیر است.

این چرخ و فلک نماد پارک جین جیانگ است. این سازه بزرگترین سازه این پارک است که بسیار تأثیر گذار می نماید. قطر این دایره ۹۸ متر و ارتفاع آن به ۱۰۸ متر می رسد. این چرخ و فلک ۶۳ کابین دارد که هر کدام می تواند ۶ مسافر را حمل کند. میانگین زمان گردش ۲۰ تا ۲۵ دقیقه می باشد. سازه این چرخ و فلک از ماه نوامبر(November) 2002 تا می (may) 2003 با سرمایه ۲/۱ میلیون دلاری ساخته شده است.

اطلاعات بازدید از شهربازی جین جیانگ

  • مکان: شانگهای منطقه شوهوی، خیابان هونگ می شماره ۲۰۱
  • ساعات بازدید: ۸:۴۵ تا ۱۷:۰۰

برج جین مائو شانگهای