// آکواریم اقیانوسی شانگهای (SOA) - معرفی جامع و راهنمای بازدید - نیل گشت

آکواریم اقیانوسی شانگهای (SOA) – معرفی جامع و راهنمای بازدید

معرفی و تصاویر

آکواریم اقیانوسی شانگهای (shanghai Ocean Aquarium) چین در محله لوجیازوی منطقه پودونگ و در نزدیکی برج‌های تلویزیونی مروارید شرق و جین مائو قرار گرفته است، این آکواریوم بزرگترین آکواریم دریایی در آسیا است که با مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع در فضای ۲۰ هزار متر مربعی ساخته شده است.

 

اطلاعات سفر و بازدید از آکواریوم اقیانوسی شانگهای

آکواریم اقیانوسی شانگهای به نحوی طراحی شده است که بینندگان را قادر سازد بتوانند تمامی گونه‌های دریایی که در آسیا یافت می‌شود را به راحتی مشاهده کنند. این آکواریم به ۸ قسمت نمایشگاهی اصلی تقسیم شده است:

  1. بیولوژیکی
  2. زیر مجموعه آسیا
  3. آمریکای جنوبی (آمازون)
  4. استرالیا
  5. آفریقا
  6. آب‌های سرد
  7. دریای قطبی
  8. اعماق اقیانوس

این نمایشگاه ها با تنوع بیش از ۳۰۰ گروه، قادر است تا ۱۵۰۰ گونه موجودات آبی و ماهی های نادر و دیگر موجودات در حال انقراض شامل: قورباغه دوجیان ، ماهی ژله ای، ماهی فلس آبی، یه هایلونگ، پنگوئن امپراتور و نژاد آبلینوسوف است.

 

آکواریم اقیانوس شانگهای ۴ تونل زیر آبی دارد که با زاویه دید ۱۸۰ یا ۲۷۰ درجه ای اجازه تماشای حیات وحش دریایی را می دهد. نهایت طول ین ۳ تونل ۱۶۸ متر است و آنها به طولانی‌ترین تونل‌های دنیا مشهور شده است. این تونل ها به شما این امکان را می دهد که بدون خیس شدن شاهد آنچه که در زیر دریا اتفاق می افتد باشید.

دسترسی به آکواریم اقیانوسی شانگهای

  • مکان: منطقه پودونگ خیابان لینگ چوآن شمالی شماره ۱۵۸
  • ساعات بازدید: ۹ صبح تا ساعت ۲۱ شب
  • مترو: خط ۲- در ایستگاه مترو لوجیازوی یا خیابان رینگ لوجیازوی پیاده شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.