موزه علم و فناوری شانگهای

معرفی و تصاویر

موزه علم و فناوری شانگهای در دسامبر ۲۰۰۱ افتتاح شد. این موزه و نمایشگاه‌های آن توسط یک شرکت چند رسانه‌ای طراحی شد؛ این موزه همیشه نمایشگاه گزینه‌هایی شگفت‌انگیز است. قدم‌زدن در قلب مهد طراحی دنیا و بازدید از بیش از ۱۰۰ نمایشگاه فعال که به هر جنبه‌ای از علوم اساسی زندگی می‌بخشد. نمایشگاه‌های دائمی هر جنبه‌ای از علوم و فناوری را همچون: اکتشاف زمین، نور حکمت، طراحی، سرزمین رنگین کمان کودکان و دنیای حیوانات را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید از دنیای ربات‌ها، خانه روی زمین، عصر اطلاعات و عنکبوت‌ها لذت ببرید و در نهایت از نمایشگاه‌های نور اکتشاف، انسان و سلامتی و فضانوردی در طبقه سوم این موزه بازدید فرمایید.

موزه علم و فناوری شانگهای

تئاتر فضایی موزه علم و فناوری شانگهای

تئاتر فضایی در طبقه سوم در سالن نمایشگاهی فضانوردی واقع شده است. حضار می‌توانند با فشردن دکمه “تعامل با فیلم” در روی صندلی خود با اکشن‌های فیلم حرکت کنند. فیلم‌ها تغییر می‌کنند. فیلم‌های اکران‌شده به دنبال مسائلی چون زندگی، آیا ما تنها هستیم و برخورد کیهانی هستند. تئاتر ۴ بعدی ایورکس در سالن کره در طبقه اول و تئاتر آی مکس دوم و تئاتر ۳بعدی آی مکس با فرمت بزرگ و سالن نمایشگاه‌های معاصر و نمایشگاه علوم و دیگر نمایشگاه‌ها در زیرزمین واقع شده‌اند. در طبقه بالایی اتاق کنفرانس بزرگ و دیگر اتاق‌ها قرار دارند.

موزه علم و فناوری شانگهای

خلاصه

قالب این موزه “طبیعت، مردم و علم” با نمایش گاه‌های دائمی و موقتی در ۴ طبقه و یک زیرزمین است. بازدید از این نمایشگاه باعث سرگرمی افراد جامعه به ویژه بچه‌ها خواهد شد. علوم مناسب اکتشاف هستند.

اطلاعات بازدید از موزه علم و فناوری شانگهای

مکان: بلوار سنچری شماره ۲۰۰۰

ساعات بازدید: ۹ – ۱۷ به غیر از دوشنبه ها

نکته: این موزه به دلیل بازسازی و بروزرسانی فناوری ها از 2023 بسته شده است و در سال 2025 بازگشایی می‌شود.

مشخصات

ساعت بازدید: تا سال ۲۰۲۵ بسته است
هزینه ورودی: در حال حاضر موزه تعطیل است (بازگشایی در سال ۲۰۲۵)