خدمات ارسال بار هوایی از کشور چین

شرکت خدمات مسافرت هوایی و بار نیل گشت روز ارائه دهنده خدمات پست هوایی یا پست اکسپرس است که ضمن ارایه خدماتی مطمئن، با قیمت مناسب، پست مرسوله های شما از کشور چین به ایران (اعم از مدارک و نمونه کالا) را برعهده می گیرد و سلامت کالای دریافتی شما را تضمین می کند.

 

از چین خرید کنید و در ایران تحویل بگیرید

یکی از جذاب‌ترین خدمات نیل گشت، خرید کالای شما از کشور چین و تحویل آن در آدرس مورد نظر شما در ایران است. این خدمات به صورت پست هوایی انجام می‌گیرد و از مرحله منبع یابی (سورسینگ) و انبارداری در شهرهای مختلف چین آغاز شده و تا ترخیص گمرکی و ارسال به آدرس مورد نظر شما در ایران ادامه می یابد.

 

 

۱. منبع یابی(سورسینگ) در بازار وسیع کالاهای مرغوب و نامرغوب چینی

یکی از بزرگترین دغدغه‌های بازرگانان در خرید کالا از چین، تضمین کیفیت محصول خریداری شده است. در کشور چین در صورتی که شما نتوانید منبع مناسبی برای کالای خود بیابید، ممکن است که دچار کالای تقلبی شده و سرمایه خود را از دست دهید. شرکت خدمات مسافرت هوایی و بار نیل گشت با تکیه بر نیروهای مجرب ایرانی و چینی خود در شهرهای مختلف کشور چین، خیال شما را از خرید کالای باکیفیت و تضمین شده راحت می‌کند.

 

۲. انبارداری کالای خریداری شده در چین و ارسال هفتگی

ارسال بار پستی از کشور چین با توجه به محدودیت‌های تعدادی در گروه‌ کالاهای مختلف،‌ بعضا نیاز به انبارداری در کشور چین پیدا می‌کند. بدین صورت که شما با خرید عمده‌ای محصولی از یکی از برندهای چینی، کالای خود را در چندین فقره بار پستی، به صورت هفتگی در ایران تحویل می‌گیرید.

۳. ارسال هوایی بار در کمترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت

بزرگترین مزیت حمل هوایی بار از چین در سرعت انتقال آن است. شرکت خدمات مسافرت هوایی نیل گشت روز با توجه به سابقه ۱۵ ساله خود در کار با شرکت‌های هواپیمایی مسیر ایران به چین، بار انتخابی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با رقابتی‌ترین قیمت‌های موجود در بازار به گمرک ایران ارسال می کند.

 

۴. ترخیص از گمرگ و ارسال به آدرس شما در ایران

پس از دریافت کالای شما در گمرک ایران، کارشناسان نیل گشت در یک پروسه کوتاه بار ارسالی شما را دریافت کرده و آماده ارسال به آدرس مورد نظر شما در ایران می کنند.

 

 

هزینه هر کیلو بار هوایی از چین

با توجه به شرایط متغیر قانونی و هزینه‌ای ایرلاین و گمرک،‌ برای اطلاع از هزینه ارسال هوایی کالای خود تماس بگیرید.

 

شرایطی که ممکن است در آن هزینه ارسال بار تغییر کند:

۱. ترخیص کالا بر اساس ارز نیمایی محاسبه شده و در صورت تغییر در قوانین گمرکی اعم از تغییر نرخ ارز، تغییر تعرفه و یا هر تغییر دیگری که در گمرک اتفاق افتد، بر مبنای قوانین جدید هزینه‌های ترخیص مجدداً محاسبه می‌گردد.چ

۲. در صورتی که طرف اول کالای خود را خلاف واقع در اظهارنامه اعلام نماید و گمرک به این دلیل تعرفه ترخیص را تغییر دهد.

 

شرایط کلی حمل بار هوایی از چین

 

بسته بندی کالا

برای حمل هوایی کالا از چین به ایران، می‌بایست محموله طبق استانداردهای ویژه ارسال هوایی بسته بندی شود. شرکت خدمات مسافرت هوایی و بار نیل گشت روز کلیه استانداردهای لازم جهت بسته‌بندی کالای شما برای دریافت بدون نقص آن در ایران را در نظر می‌گیرد.

کالاهای خطرناک

حمل کالاهای خطرناک به شیوه‌ی هوایی، بسیار پیچیده میباشد و تابع قوانین یاتا و ایرلاین ها و گاها قوانین صادارتی کشور مبدا خواهد شد. از این رو حمل این گونه کالاها با پیچیدگی‌های خاصی روبه رو خواهد شد.

 

مدت زمان تحویل بار

مدت زمان تحویل بار ارسالی از زمان تحویل بار در انبار نیل گشت در شهر گوانجو چین، ۷ الی ۱۴ روز کاری است.

 

بهترین کالاها برای واردات از چین

به طور کلی کالاهای وارداتی از چین را می‌توان به دو دسته صنعتی و مصرفی تقسیم کرد. دسته اول مربوط به مواد اولیه کارخانجات مختلف و دسته دوم کالاهای آماده‌ایست که برای فروش یا مصرف شخصی از چین وارد می‌شود. به طور کلی بیشترین واردات از چین در دسته کالاهای زیر قرار داشته است.

 

  • قطعات صنعتی و ماشین‌ آلات
  • لوازم جانبی اتومبیل
  • کاغذ و لوازم التحریر
  • قطعات و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
  • مواد اولیه شیمیایی و معدنی
  • قطعات ساختمانی و لوازم خانگی
  • پوشاک
  • تجهیزات پزشکی
  • پرینترهای صنعتی