هتل پیرل ریور اینترنشنال گوانجو

Pearl River International Textile City,NO.462 Yijing Road, Hai Zhu, 510000 Guangzhou, China –

معرفی و تصاویر

هتل پیرل ریور یکی از مجلل‌ترین هتل‌های بین‌المللی گوانجو است. این هتل چهار ستاره مجلل در شهر بین‌المللی نساجی رودخانه مروارید واقع شده است و تا اماکن تفریحی مثل برج کانتون فاصله چندانی ندارد.

این هتل علاوه بر داشتن امکاناتی نظیر وایفای و پارکینگ رایگان، دارای سالن‌های بدنسازی مدرن است تا مسافران بتوانند با خیال راحت لحظات خوشی را در اقامت در این هتل سپری کنند.

هتل پرل ریور 10 دقیقه با ماشین تا برج کانتون و 15 دقیقه با ماشین تا مرکز نمایشگاه پاژو فاصله دارد. ایستگاه راه آهن شرق 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

اتاق‌های این هتل بزرگ و با رنگ‌های خنثی و آرامش‌بخش فضای مثبتی را ایجاد کرده‌اند. اتاق‌ها دارای مینی‌بارهای رایگان و یخچال و صندوق امانات هستند.

مشخصات

فاصله تا ...

  • پارک ژیائوگانگ ۲٫۷ کیلومتر
  • موزه هنر گوانگدونگ ۲٫۹کیلومتر
  • برج کانتون ۳٫۵کیلومتر

مشخصات تماس

Pearl River International Textile City,NO.462 Yijing Road, Hai Zhu, 510000 Guangzhou, China –

قوانین و امکانات

امکانات رفاهی

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
نزدیک به فرودگاه
رستوران
کافی شاپ
نهار یا شام بوفه
تراس
سرویس بهداشتی در راهرو

استخر روباز

نقد و بررسی

هتل بین المللی Pearl River با Wi-Fi رایگان در کل ملک، دارای یک مرکز تناسب اندام مدرن است. این هتل که در شهر بین المللی نساجی رودخانه مروارید واقع شده است، دارای اتاق‌های مجلل و پارکینگ رایگان است. هتل پرل ریور 10 دقیقه با ماشین تا برج کانتون و 15 دقیقه با ماشین تا مرکز نمایشگاه پاژو فاصله دارد. ایستگاه راه آهن شرق 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد، در حالی که از فرودگاه بین المللی بایون 50 دقیقه با ماشین فاصله دارد. همه اتاق‌های بزرگ دارای رنگ‌های آرامش‌بخش، تماس‌های محلی رایگان و مینی‌بار هستند. یخچال و صندوق امانات نیز دارند. حمام اختصاصی شامل امکانات دوش آب گرم است. این هتل دارای پارکینگ رایگان، مرکز تجاری و چندین اتاق جلسه است. امکانات اضافه شده شامل صرافی، خشکشویی و خدمات خشکشویی است. غذاهای غربی را می توانید در رستوران وسترن پتروس میل کنید. نوشیدنی های دلپذیر در بار لابی موجود است.