میدان مردم شانگهای

معرفی و تصاویر

میدان مردم شانگهای یک فضای دیدنی در قلب شهر است. این مکان یک فضای روباز همچون یک باغ است که با ساختمان‌ها و امکاناتی برای امور اداری، فعالیت‌های فرهنگی، حمل و نقل و تجارت محصور شده است. پارک مردم در نزدیکی عمارت مردم و موزه شانگهای قرار گرفته است و در اطراف ۲ میدان کوچکتر نیز واقع شده اند.

 

جزئیات فضای میدان مردم شانگهای

۳۲۰ متر مربع از میدان مردم شانگهای به آب‌نما و نقشه شانگهای اختصاص یافته است. کف پوش این مکان نیز از سنگ‌فرش گرانیت ساخته‌ شده است. در این مکان ۳۶ چراغ برق همراه با استودیو اطراف میدان مرکزی و ۶ تندیس که بیانگر تاریخ و فرهنگ شانگهای است وجود دارد.

۲ تکه فضای سبز کوچک با گل‌های زیبا و مجسمه‌های دیدنی تزیین شده‌اند. میدان بزرگ با کمربند سبز از درختان حنا، کاج و درختچه‌ها محصور شده است. یک مسیر سنگ‌فرش شده با صندلی‌های خاص از میان این کمربند سبز عبور میکند.

میدان مردم محل تلاقی خطوط ۱ و ۲ مترو است. از این میدان به کلی به مراکز فروش اصلی دسترسی خواهید داشت. با بیرون‌ آمدن از خط ۱ مترو، گردشگران وارد خیابانی می‌شوند که فروشگاه‌های معروف هنگ‌کنگ، فروشگاه‌های دی‌می (dimei) و مرکز خریدهای مارپیچ در آن وجود دارد.

از خط ۲ مترو شما می‌توانید وارد خیابانی شوید که فروشگاه های جواهرات قدیمی، رستوران و قهوه در ان به چشم می‌خورد و یادآور روزگار کهن است. از درب ورودی خط ۱ مترو تا ورودی شماره ۹ خط ۲ مترو یک فروشگاه بزرگ زیرزمینی و رستورانی هست که هنگام ورود، ورود به دنیای جدید را برای شما تداعی می‌کند؛ دقیقا سر نبش خیابان معروف نامجینگ رود قرار دارد.

نکات مورد نیاز برای بازدید از میدان مردم شانگهای

  • مکان: خیابان مردم شانگهای
  • ساعات بازدید: تمام روز
  • ارزیابی: در تعطیلات و جشن‌ها، مکانی برای تجمع افراد مشهور، “سهم بزرگی از تصویر شانگهای “

مشخصات

ساعت بازدید: ۲۴ ساعت روز
محل تهیه بلیط: نیازی به بلیط ندارد
هزینه ورودی: رایگان
نحوه دسترسی: تاکسی، اتوبوس، مترو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *