معروف ترین بازارهای خرید شانگهای

قصد دارید برنامه‌ی سفر خود به شانگهای را برنامه‌ریزی کنید؟ چقدر با بازارهای شانگهای آشنایی دارید؟ شانگهای بهشت خرید در چین است. هرچند بازارها و مراکز خرید رفته‌رفته معروف می‌شوند، اکثریت ساکنین شانگهای دیگر از این بازارها خرید نمی‌کنند. بازارها زندگی را برای خریداران راحت می‌کنند. اگر شما تمایل دارید که بدانید در شانگهای خریدهای […]

قصد دارید برنامه‌ی سفر خود به شانگهای را برنامه‌ریزی کنید؟ چقدر با بازارهای شانگهای آشنایی دارید؟ شانگهای بهشت خرید در چین است. هرچند بازارها و مراکز خرید رفته‌رفته معروف می‌شوند، اکثریت ساکنین شانگهای دیگر از این بازارها خرید نمی‌کنند. بازارها زندگی را برای خریداران راحت می‌کنند. اگر شما تمایل دارید که بدانید در شانگهای خریدهای خود را از کجا انجام دهید، در اینجا فهرستی از بازارهای معروف و خیابان مختص خرید وجود دارند که می‌توانند مرجعی سریعی برای شما باشند.

۱. بازار یویوئان (上海豫园商城 批发市场)

این بازار در مجاورت باغ یویوان قرار دارد و به‌عنوان بازار معبد خدای شهر شناخته می‌شود، بازار یویوئان محلی دلپذیر و عالی است که می‌توانید در آنجا زندگی محلی را تجربه کنید. اگر می‌خواهید به‌روزهای گذشته‌ی شانگهای بروید، بازار یویوئان می‌تواند شما را به ۱۰۰ سال قبل ببرد.بیش از ۱۰۰ مغازه و فروشگاه در این محدوده وجود دارند که اقلام بسیار متنوعی می‌فروشند که عبارت‌اند از داروهای چینی، عصاها، چترهای ابریشمی، بامبو و وسایل قدیمی، گلد فیش و غیره. مردم محلی در شانگهای دوست دارند ازآنجا خرید کنند. آن‌ها می‌توانند وسایلی در آنجا خرید کنند که در جای دیگری یافت نمی‌شوند و آن‌ها می‌توانند در رستوران موردعلاقه‌ی خود نهار بخورند.

آدرس: شماره‌ی ۲۱۸ خیابان آنان، ناحیه‌ی هانگپو (در نزدیکی باغ یویوئان)، شانگهای 黄浦区安仁街۱۳۲号(城隍庙内)

حمل‌ونقل عمومی: از اتوبوس ۹۳۰ در میدان خلق (人民广场) استفاده کنید و در پنجمین ایستگاه خینبیمن (新北门站) پیاده شوید تا بازار یویوئان پنج دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت.

۲. بازار مسیر باستانی دونگانی (东台路古玩市场)

بازار مسیر باستانی دونگاتی یک خیابان معروف است و همچنین برای افراد خارجی در شانگهای به دلیل وسایل قدیمی معروفیت دارد. خیابان دونگاتی یک بازار روباز است که در حدود ۲۰۰ متر طول دارد و در دو طرف مسیر ۱۲۵ مغازه دایر می‌باشند.وسایل قدیمی واقعی و مصنوعی در آنجا وجود دارند که عبارت‌اند از سرامیک‌ها، مس، یشم، سکه‌های قدیمی، ساعت‌های جیبی، نقاشی‌ها و دیگر مجموعه‌ها. اکنون یافتن کال‌های اصل در آنجا بسیار دشوار است. بسیاری از غرفه‌ها کالاهای مشابه و یا یکسان می‌فروشند، بنابراین می‌توانید به بهترین قیمت خرید کنید.

آدرس: خیابان دونگ تای، شانگهای上海市卢湾区东台路浏河口路

بازار مسیر باستانی دونگانی شانگهای

۳. بازار جدید مروارید جهانی هُنگ کیائو (上海虹桥国际珍珠城)

این بازار عواملی بیش از مروارید را ارائه می‌دهد. این بازار یک محلی خرید عظیم است که در سه‌طبقه واقع‌شده است و طیف گسترده‌ای از کالاها را ارائه می‌دهد.شما می‌توانید ابزار و وسایل قدیمی چینی را در طبقه‌ی اول و ابزار را در طبقه‌ی دوم پیدا کنید. به یاد داشته باشید تا با فروشنده‌ها چانه‌بزنید و هیچ هراسی نداشته باشید که خرید نکنید. بازار مروارید جدید هُنگ کیائو بهترین محل برای خرید مروارید برای شماست.

آدرس: شماره‌ی ۳۷۲۱ مسیر هُنگمی، ناحیه‌ی مینهانگ، شانگهای (闵行区虹梅路۳۷۲۱号 近延安西路)

ساعات کار: ۱۰٫۰۰ تا ۲۲٫۰۰

۴. بازار پارچه‌فروشی جنوب (南外滩轻纺面料市场)

این بازار که از قدیم با نام بازار پارچه دانگجیدائو شناخته می‌شود، یک سازه‌ی سه‌طبقه است که پر از مغازه‌های پارچه و خیاطان است.زمانی که به این بازار می‌روید، می‌توانید در بین غرفه‌های فراوان پارچه‌فروشی گم شوید. ارزش زیاد این بازار به دلیل گیپائو، کت‌های کشمیر و پیراهن‌های مردانه است. بیشتر پارچه در اینجا ارزان هستند. بسیاری از مغازه‌ها خیاط‌های خود رادارند که می‌توانند لباس مورد نظر شما را بدوزند.

آدرس: شماره‌ی ۳۹۹ خیابان لوجیییابانگ، شانگهای 黄浦区陆家浜路۳۹۹号(近南仓街)

ساعت کار: ۱۰٫۰۰ تا ۱۹٫۰۰

بازار پارچه‌فروشی جنوب در شانگهای

۵. بازار لباس خیابان کیپو (上海七浦路服装批发市场)

بازار لباس کیپو بزرگ‌ترین عمده‌فروشی و خرده‌فروشی در شانگهای است که می‌تواند لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه ارائه دهد. این بازار سابقه‌ی ۱۰۰ ساله دارد.محصولات متنوعی در آنجا وجود دارند که برای بازارهای داخلی و خارجی کاربرد دارند مانند لباس، جواهرآلات، لباس‌های بچه‌گانه، لباس‌زیر، دامن، کفش، جین، تی‌شرت، کیف و دیگر محصولات مرتبط. شما می‌توانید آخرین‌مدل‌های لباس را با نازل‌ترین قیمت در این بازار تهیه کنید.

آدرس: شماره‌های ۱۶۸ و ۱۸۳ خیابان کیپو، نزدیک هنان بی لوو، ناحیه‌ی ژابی 上海七浦路, 闸北区,上海

ساعات کار: ۶٫۳۰ صبح تا ۶٫۰۰ عصر

https://www.nilgasht.ir/%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%be%da%a9%d9%86/

۶. بازار لباس و کادو یاتای خینیانگ (亚太新阳服饰礼品市场)

بعد از اینکه بازار فروش محصولات تصنعی خینیانگ در سال ۲۰۰۶ بسته شد، بسیاری از خرده‌فروشان به خیابان یاتای خیانیانگ رفتند. خرده‌فروش‌ها در این بازار به‌جای محصولات تصنعی قبلی کالا‌های مخصوص خود را تولید کردند. این بازار بهترین محل برای خریدن یادگاری‌های ارزان است که عبارت‌اند از تی‌شرت‌ها، چوب‌های مخصوص غذاخوری، روبالشی و شال. خرده‌فروش‌ها به‌طور صادقانه رفتار می‌کنند و تلاش می‌کنند تا جایی که می‌توانند پول بدست آورند. به یاد داشته باشید که قبل از خرید چانه‌بزنید.آدرس: ایستگاه مترو علم و فناوری (خط دو مترو) پوودانگ، شانگهای 浦东新区世纪大道۲۰۰۲号地铁۲号科技馆站内(近二号线上海科技馆站)

ساعات کار: ۱۰٫۰۰ تا ۱۸٫۰۰

۷. بازار گل، پرنده، ماهی و حشره (上海花鸟市场)

همانند دیگر بازارهای معروف در شهر شانگهای، این بازار دارای تمام چیزهایی است که شما می‌توانید تهیه کنید. گل‌های ارکید بهاری، ارغوان تابستانی، گل مام پاییزی و آلو زمستانی که در فصول مختلف متفاوت هستند. تمام انواع ماهی، پرنده و همچنین ابزارهایی که در دسترس هستند. این مکان ارزش مسافرت کردن و گرفتن عکس را دارد. تعدادی از بازارهای پرنده و گل در شانگهای عبارتند از:

  • بازار گل کوئان (曹安路花卉市场)

آدرس: ۲۲۰۷، خیابان وونینگ (نزدیک مسیر دادوهه) 武宁南路۲۲۰۷号(近大渡河路)

  • بازار پرنده و گل ووجیائوچانگ (五角场花鸟市场)

آدرس: ۴۹۳ خیابان گوهه، ووجیائوچانگ، نزدیک خیابان شانگهای 地处五角场国和路۴۹۳号, 长海路口

  • بازار گل و پرنده‌ی هونگیائو (虹桥花市)

آدرس: روبروی باغ‌وحش شانگهای

  • بازار پرنده و گل پارک یانگپو 杨浦公园花卉市场

بازارهای شاینگهای: بازار گل، پرنده، ماهی و حشره

۸. جمعه‌بازار هفتگی خیابانی مسلمانان (常德路上海穆斯林市场)

جمعه‌بازار هفتگی خیابانی مسلمانان که در روبروی مسجد هوخی واقع شده است ناحیه‌ی کوچکی است که در آنجا خرده‌فروش‌ها جمع می‌شوند و غذاها و محصولات اسلامی می‌فروشند.این بازار یک محل جالب است که می‌توان در آنجا فرهنگ چینی غیر هان را ببینید. پیشنهادهای ارائه‌شده را بررسی کنید، از غذاهای ارائه‌شده بچشید و پیرامون مسجد دور بزنید. بیشتر خرده‌فروش‌ها از استان خینیانگ می‌آیند و غذای آن‌ها بسیار متفاوت از جنوب شرقی چین است.

آدرس: شماره‌ی ۱۳۲۸ چانگده لو، نزدگیی آئومن لو، ناحیه‌ی شمالی جینگان، شانگهای 上海常德北路

۹. سایبر مارت (赛博数码)

سایبر مارت شانگهای در مسیر هیوهای واقع‌شده است و با مغازه‌ها و دفاتر زیاد محاصره‌شده است. مرکزی‌ترین و مورد اعتماد ترین مکان برای تمام ابزار الکترونیکی و کامپیوتری است که عبارت‌اند از دی‌وی‌دی پلیرها، آی‌پادها، لپ‌تاپ‌ها و غیره.اگر شما علاقه‌مند به رایانه هستید به این بازار نگاهی بیندازید. شما می‌توانید هر نوع کالای دیجیتال را با هر نوع برند در این بازار پیدا کنید. به‌طورکلی، سایبر مارت مکان خوبی برای شما است که وقت ندارید به خو ژیا هوی بروید.

آدرس: خیابان هییوهای، شانگهای، 上海市淮海中路۱号

ساعات کار: ۱۰٫۰۰ تا ۲۰٫۰۰

۱۰. مغازه‌های خیابانی معروف هنگ‌کنگ (上海人民广场香港名街)

مغازه‌های معروف هنگ‌کنگ در خیابان رنمین واقع‌شده‌اند و نخستین مغازه‌های خیابانی زیرزمینی هستند که در دو طرف دارای غرفه‌هایی هستند. افراد جوان دوست دارند تا کالا‌های خاص را ازآنجا خریداری کنند که عبارت‌اند از لباس‌ها، کیف‌ها، کلاه و جواهرآلات. بازدیدکننده‌ها باید برای قیمت خوب چانه بزنند. با ایجاد مراکز خرید بیشتر از این نوع، قیمت‌ها نسبت به مکان‌های دیگر کمی بالا می‌رود ولی در این مکان شما حق انتخاب زیادی دارید.آدرس: شماره‌ی ۹-۹۹، خیابان رنمین، ناحیه‌ی هانگپو، شانگهای، 上海人民广场

راهنمایی: خط یک مترو، خط دو مترو (در ایستگاه میدان خلق پیاده شوید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *